måndag 9 januari 2012

Besök på Victoria's Secret i USA - BH och stringtrosor inköpta

Jag befinner mig i Connecticut, USA och har just besökt Victoria's Secret. Vilken upplevelse! Jag är helt överväldigad. Hade inte planerat i förväg vad jag ville ha men det första jag såg när jag kom in i butiken var en ljusblå eller kanske snarare turkos BH med ett brett band av paljetter. Direkt visste jag då att det var en sådan jag ville ha. Men först var man såklart tvungen att gå runt och titta ordentligt på allt annat. Det är så fräscht! Underkläder som sticker ut och som syns och är lite "mer" än andra märken. Väldigt party, om ni vet vad jag menar.

Jag fick be personalen om hjälp med konverteringen av storlekarna. Man skulle kunna tro att de skulle vara kaxiga och nedlåtande i en sådan trendig butik, men tvärtom, tjejerna var urgulliga!

Till BH:n hittade jag ett par stringtrosor av märket Love Pink. Alltsammans skulle gå på 500 kr och det var ju inget snack tyckte jag. Inte varje dag man som svensk får glassa runt på Victoria's Secret. Men som så ofta i USA hade de rea just då. Så allt kostade endast 230 kr! För det fick jag alltså det coolaste underklädesset jag någonsin ägt. Massor med små coola detaljer som jag upptäckte sen, som t.ex. att hyskorna för själva banden var i metall. Vilken passform sen, helt perfekt. Otroligt bekväma underkläder.

Om ni åker till USA, gå då till Victoria's Secret, lova mig det!


Åh, den här bilden kan inte göra dem rättvisa! Men allting glittrar, även texten Love Pink. Observera att stringtrosan har V-string, sjukt coolt tycker jag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar