fredag 9 december 2011

Glittrig turkos nyårsklänning och camokjol - såå glad!

Idag kom min nyårsklänning som jag köpt via Tradera. Jättejättefin! Den hade ränder runt om som var helt glittriga. Mörkt turkos med lite grönt i, nästan lite som en sjöjungfru! Passade mig som en smäck och fick bysten att se större ut! ;) Inte nog med det, senare fick jag reda på att vi skulle på ett party på nyårsafton där man måste ha på sig något glittrigt! Yes!!
Jag vet inte vad klänningen kan ha kommit ifrån men lappen såg ut som en typisk H&M-lapp. Dock tyckte jag inte att stuket verkade vara H&M. Vad tror ni?
I brevlådan damp det även ner en camouflagekjol från Tradera (samfrakt med klänningen). Kjolen kostade mig en krona! En helt ny kjol med lapp kvar, precis lagom också. Det stod på lappen att den kostat 299 kr och den var från Eve of Eden på JC. Bra att ha lite såna där vanliga kjolar till sommaren sen. Jag gillar camo men tycker det är få människor som passar i de färgerna och jag är inte en av dem. Så om det är kläder som inte sitter nära ansiktet, typ en kjol, så är jag glad.
Den turkosa klänningen, helt glittrig! Jag älskar den och den satt fantastiskt.


 
En ganska vanlig camouflage kjol från JC. Bra att ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar