torsdag 10 november 2011

Ear cuff i form av en söt liten sjöstjärna

Fick hem en liten ear cuff från en Tradera-säljare idag, tror hon gör dem själv. Det var en liten sjöstjärna för 17 spänn inkl frakt vilket ju var väldigt billigt. Haha. Den var ganska fin. Jag har alltså inte hål i öronen, vet inte varför. Det är lite som tatueringar för mig, jag tycker det är snyggt på andra men fattar inte vitsen med att ha det själv. Göra ett hål i ett öra och sedan hänga dit något, har ingen reagerat på att det ju är jättekonstigt?! ;) Typ så tänker min reptilhjärna.
Faktiskt så satt ear cuffen på örat grymt bra! Man skulle kunna tänka sig att de skulle kunna åka av men det gör de inte. Inte som clips. Minns när jag hade clips en gång för hundra år sen. Räckte med att min pojkvän nuddade mitt huvud så flög de iväg och blev ihjältrampade. Shit happens! Men nu har jag en ear cuff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar