måndag 7 november 2011

Billig stickad kjol från Gina Tricot - helgrym!

Jag har köpt en till kjol från Gina Tricot (ny alltså)! Ytterligare en kjol jag velat ha i några år men inte hittat, nämligen en ljusgrå stickad sak. I mitt letande efter en sån har jag köpt andra kjolar som bara liknat lite grann (som jag i och för sig haft mycket glädje av). Det började med att jag satt på bussen för några år sedan och såg en tjej som gick utanför som hade en ljust grå stickad kjol och svarta leggings till. Det tyckte jag var så fint att jag inte kunde glömma det! Men tänk så svårt det kan vara att hitta vad man vill ibland. Snygga kläder kräver hårt arbete! ;) Jag behövde fler vardagskjolar och då tyckte jag den passade utmärkt, särskilt till hösten. Kostade endast 99 kronor på deras webbshop på nätet och av någon anledning debiterades aldrig någon frakt. Det tyckte i alla fall jag var otroligt billigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar